4.9.2014, Petr Štefek, návod

V tomto článku určenému spíše začátečníkům se podíváme na úplné základy, které by měly pomoci vybrat správné reproduktory pro domácí poslechovou místnost a následně z nich pomocí pár triků získat opravdu maximum.

reklama
Reproduktor | od: Lakoste  19.11.201720:31
Dělají se reproduktory, které lze připojit bezdrátově a neztratí to tím na kvalitě zvuku?
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: Reproduktor | od: Bobricek  20.11.201716:51
Ano dnes už je velký výběr bezdrátových reproduktorů, které napojíte například na bluetooth, nebo wi­-fi osobně využívám napojení přes bluetooth
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: Reproduktor | od: Lakoste  21.11.201712:48
A jaký reproduktor máte? jaké má basy a má čistý zvuk?
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: Reproduktor | od: Bobricek  23.11.201716:04
Mám reprák od Oravy Pegasus 2, podívejte se na specifikace na www.oravaspeakers.cz
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Zaujímavý model, cena/výkon, nesmie chýbať. | od: Thomson349  21.4.201513:26
Chcel by som reagovať na článok ­"Ako si vybrať správne reproduktory ­" dodatkom, že V časti subwoofre ste uverejnili pravdepodobne zaujímavé modeli, avšak nie každý má 4000€. Chcel by som spomenúť subwoofer od firmy SVS napr. model PB2000. Cena sa pohybuje okolo 800$ a to čo ponúka ťažko ­"atacuje­" konkurenciu 2 až 3 násobne drahších modelov. Bol to zámer, postaviť subwoofer do 1000€ A stať sa ­"number one­" vo svojej triede. Podľa výkonu, špecifikácii...pomer cena­/výkon pravdepodobne nemá konkurenciu. Spomeniem napríklad výkon 500w, dynamických 1100 alebo jeho rozsah ktorý začína od 17hz A váži pekných 66lb. :)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: Zaujímavý model, cena/výkon, nesmie chýbať. | od: Petr Štefek  21.4.201513:51
Zdravím, díky za tip. SVS u nás už někdo začal dovážet?
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste vpravo nahoře. Pokud nemáte profil, zaregistrujte se.