www.svetaudia.cz
>
>
>

Aura note V2: high-endové all-in-one za solidní cenu

Aura note V2: high-endové all-in-one za solidní cenu
, , aktualita
Aura note V2 je druhou generací úspěšného all-in-one řešení pro přehrávání hudby v domácnosti. April Music není v našich končinách příliš známý výrobce, ale jak se ukazuje, je s ním potřeba do budoucna počítat.
reklama
Pokud máte rádi stylové all-in-one řešení, je dobré zaměřit pozornost směrem nového Aura note V2. Tento korejský produkt výrobce April Music ve své předchozí inkarnaci oslovil poměrně hodně audiofilů a nastavil laťku pro tyto produkty poměrně vysoko. Je jasné, že Aura note V2 nebude moci konkurovat drahým děleným zesilovačům a CD přehrávačům, ale může jednoznačně oslovit ty, kteří hledají už opravdu kvalitní all-in-one nebo sekundární systém např. do pracovny.





Design původního Aura note měl na svědomí známý britský designer Kenneth Grange a v této generaci se toho příliš na první pohled nezměnilo (což není špatně), ale pod povrchem se skrývají poslední trendy v oblasti domácího audia. Aura note V2 tak nabídne dvojici USB pro PC i paměťová média nebo konektivitu pro Apple iPad/iPod/iPhone. Kompletní výčet podporovaných technologií následuje:
  1. CD mechanika s horním plněním (konkrétní typ není znám, ale s určitostí se nejedná o CD-Pro2M z dílen Philipsu)
  2. Výstupní výkon 125 W na kanál zajišťuje výkonový stupeň B&O ICEpower ASX250 (digitální koncový zesilovač) 
  3. Rádiový tuner FM tuner s pamětí pro 20 stanic (v tomto ohledu možná poněkud chybí možnost internetového rádia)
  4. Dva analogové vstupy pro externí zařízení  
  5. Optický digitální vstup (podporuje až 24bit/192 kHz)
  6. Pre-amp výstup (stereo) pro použití s externím výkonovým zesilovačem nebo subwooferem
  7. Primární USB port pro použití s přehrávači hudebních souborů (MP3, FLAC atd.) nebo USB paměťovými zařízeními (FLAC 96/24, WAV 44.1/16, MP3, WMA)
  8. Sekundární USB port pro použití s osobními počítači (podporováno je až 24bit/192 kHz)
  9. Konektivita pro iPod/iPad/iPhone Digital
  10. Sluchátkový výstup (6,3mm jack)





 
Druhá verze tak přináší poměrně zásadní bonus v podobě rozšířené konektivity a podpory hi-res audia. Pokud jde o cenu, snad můžeme počítat s podobnou té předešlé, která činila zhruba 3000 Euro (přibližně 82 500 Kč při současném nehezkém kurzu Eura vůči Koruně).

Zdroj: AprilMusic
Nejnovější články
Aurender N100: nejdostupnější renderer od korejské jedničky Aurender N100: nejdostupnější renderer od korejské jedničky
Aurender je v současné době jedním z nejlepších, ne-li vůbec nejlepším výrobcem rendererů, které slouží coby digitální transporty pro externí D/A převodníky. Dnes se podíváme na nejnovější přírůstek v podobě modelu N100.
30.6.2016, recenze, Petr Štefek2 komentáře
McIntosh MB50: malý streamer ze zámoří McIntosh MB50: malý streamer ze zámoří
McIntosh uvedl při příležitosti CES 2016 několik novinek a jednou z nich je také malý hudební streamer, který by měl doplnit mini systém MXA70 nebo sluchátkový zesilovač MHA100. Ve velmi těžké konkurenci to ovšem bude mít opravdu těžké.
17.6.2016, aktualita, Petr Štefek
ASTELL & KERN AK300: přehrávač s nahráváním v DSD a PCM ASTELL & KERN AK300: přehrávač s nahráváním v DSD a PCM
ASTELL & KERN uvedl zbrusu nový přehrávač řady 300. Novinku neochudil, a tak má zhruba stejné možnosti jako dražší souputníci. Překvapením je přenosný rekordér zvuku ve formě dokovací stanice pod označením AK Recorder.
7.6.2016, aktualita, Petr Štefek
Auralic Altair: streamer a DAC v jednom Auralic Altair: streamer a DAC v jednom
Auralic vydává poslední dobou jednu zajímavou novinku za druhou a nutno dodat, že všechny jsou opravdu povedenými produkty. Zbrusu nový streamer Auralic Altair by neměl být žádnou výjimkou.
3.6.2016, aktualita, Petr Štefek2 komentáře
Dynaudio Contour S3.4 LE: poslední Dán Dynaudio Contour S3.4 LE: poslední Dán
Dynaudio pomalu, ale jistě uzavírá éru současné řady Contour S a při té příležitosti minulý rok vypustila do světa jako rozloučení velmi povedenou limitovanou edici modelů Contour S1.4 a Contour S3.4.
31.5.2016, recenze, Petr Štefek